رائول با شالکه تمدید نمی کند

رائول با شالکه تمدید نمی کند




 

 


رائول با شالکه تمدید نمی کند


تاریخ : پنج شنبه ،
23 تیر 1390

طبق گزارش منتشره در روزنامه اشپورت بيلد آلمان، رائول گونسالس ستاره اسپانيايي باشگاه شالکه قراردادش با اين تيم را تمديد نخواهد کرد.


قرارداد کنونی او با شالکه تا سال 2012 اعتبار دارد.

این درحالی است که رائول عملکرد خوبی در ترکیب شالکه در فصل گذشته داشت و از محبت و حمایت هواداران این تیم هم برخوردار است. رائول تابستان گذشته و زمانی که فلیکس ماگات،هدایت شالکه را برعهده داشت به تیم شهر گلزنکرشن منتقل شد.

با برکناری ماگات و روی کار آمدن رالف رانگنیک، اوضاع رائول در رختکن این تیم تغییر کرد و شنیده می شود که جایی دربرنامه های آتی مربی جدید شالکه ندارد.

روزنامه بیلد پیش از این در گزارشی اعلام کرده بود که رانگنیک رائول را کند می داند و معتقد است که او آن جنب و جوش لازم برای بازی در نوک حمله تیمش را ندارد.

این روزنامه ورزشی روز گذشته هم در گزارش خوداعلام کرده که رائول با به ثمر رساندن 13 گل در یک فصل بوندس لیگا و 5 گل در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا وظایف خود را به خوبی انجام داده. این درحالی است که رائول از آوریل سال گذشته اعلام کرده بود که آماده است تا قراردادش را تمدید کرده و در شالکه بماند و درگفت وگو با رسانه های آلمانی گفته بود که در حال انجام مذاکراتی با شالکه برای تمدید قراردادش است ولی این طور به نظر می رسد که اسطوره سابق فوتبال رئال اکنون تصمیم دیگری را در سر دارد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل